باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دربی نصف جهان از آن ذوبی ها شد

  • کد خبر: ۱۰۲۰۲۰
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
دربی نصف جهان از آن ذوبی ها شد
تیم بسکتبال ذوب آهن در ادامه رقابت های لیگ برتر از سد سپاهان گذشت.

یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان با برتری ۸۴-۶۱ مقابل سپاهان اصفهان، به پیشواز پلی‌آف رفت.
آغازگران ذوب‌آهن اصفهان: سجاد مشایخی، فرید، فرید اصلانی، علیرضا مرتضوی، ارسلان کاظمی و آرمان زنگنه
سرمربی: فرزاد کوهیان

آغازگران سپاهان اصفهان: شارا زادوریان، امیر فاخر اقتخاریان، امیرحسین مجیری، امین موسوی و دانیال تحویلیان
سرمربی: علی خسروی

کوارتر اول
یک‌دقیقه و نیم گذشت تا ارسلان پس از چند توپ زخمی، چراغ بازی را روشن کند و در ادامه کار خوب آرمان با از دست دادن پرتاب آزادش کامل نشد. سپاهان با ۳ امتیازی سبد اولش را دشت می‌کند و آرمان و فرید اصلانی و مشایخی امتیازات ذوب را به ۱۵ رساندند. آنطرف فاخر و ۷۷ چند امتیاز را جبران می‌کنند، ولی گاندو‌ها تازه گرم شده‌اند و ۴ امتیاز پیاپی ارسلان ذوب را به ۱۹ می‌رساند. حضور پوریا خلیفه سلطان در ترکیب سپاهان و درخشش او و هم‌تیمی‌هایش بازی را در ۱۹ به تساوی می‌کشد. تابم اوت کوهیان و‌در بازگشت ذوب آهن دوباره ابتکار عمل را با توپ ربایی سجاد و خطای غیرورزشی روی ارسلان به دست می‌گیرد. برتری در پایان کوارتر ۲۶-۲۱ با ذوبی‌هاست.

کوارتر دوم
۲ پرتاب ۳ امتیازی اصلانی و زنگنه، نمی‌گذارد سبد اول دانیال تحویلیان را به کام سپاهان تلخ می‌کند. اختلاف که به ۱۰ رسید، خسروی وقت استراحت گرفت تا در بازگشت میدرنج بهرام‌زاد کمی جبران مافات کند. مهدی آقاجانی ۳ امتیازی مغزی برای سپاهان زد و در ادامه پوریا خلیفه سلطان در جنگی نا برابر توپ آرمان را درازکش می‌قاپد تا پایه گذار گل بعدی تیمش شود. سبد ۳ امتیازی بعدی ذوب را هم فرید می‌گیرد تا خسروی وقت استراحت بعدی‌اش را هم خرج می‌کند. خطای غیرورزشی روی آرمان و ۲ تیر هدر رفته او، اما امیرعلی از فرصت مالکیت ۳ امتیازی می‌سازد. ۲ پرتاب آزاد او هم ثمربخش است. ذوب‌آهن ۴۶-۳۳ برنده به رختکن می‌رود.

کوارتر سوم
ذوب‌آهن برتری را به ۲۰ می‌رساند و تلاش موسوی و فاخر اندکی اختلاف را می‌کاهد. دانک ارسلان و تاب خوردن آرام او روی سبد همشهری‌هایش و در ادامه ۳ امتیازی فرید و تک‌پرتاب آزاد امیرعلی، اختلاف را از ۲۰ عبور می‌دهد. حامد سهراب‌نژاد هم میدرنج بی‌نقصی می‌زند. ۶۶-۴۳ برای ذوب‌آهن و وقت استراحت کوهیان. ثانیه‌های پایانی کوارتر با ۳ امتیازی معین خرسندی توام می‌شود و سبز‌ها ۷۲-۴۶ پیش می‌افتند.

کوارتر چهارم
با حضور عماد سلمانی، اوضاع کمی بهتر می‌شود. کاپبتان سپاهان حضورش را با پرتابی راه دور اعلام می‌کند. تداوم امتیازآوری سپاهان با فرهاد صبوری و عماد اختلاف را به ۲۰ کاهش می‌دهد. ۸۱-۶۱ و تک پرتاب آزاد فرید، نظم تابلوی حکیمیه را برهم می‌زند. ۳ امتیاز دیگر برای شاگردان کوهیان و پیروزی ۸۴-۶۱ به سود ذوب‌آهن اصفهان ثبت می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->